![](http://2.bp.blogspot.com/_vitRPpsHb20/TMmYL5vPO5I/AAAAAAAAAaA/oAWzaqfMXGA/s400/28102010(007).jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/_vitRPpsHb20/TMmYLze7-II/AAAAAAAAAZ4/YgiwHX2bdVY/s400/28102010(006).jpg)
Wallas ja kaasukeitin saivat lämmittää hyttiä kylmää ja märkää koitosta varten.
![](http://1.bp.blogspot.com/_vitRPpsHb20/TMmYMVHgfNI/AAAAAAAAAaI/7hV-tnvSiWM/s400/28102010(009).jpg)
Päätimme kaataa maston venepaikalla irroittamalla ensin sisemmät sivuvantit (4 kpl) ja laittamalla sen jälkeen keulastaagiin jatkoköyden, joka varassa masto oli tarkoitus kumota pikku hiljaa taaksepäin. Kaatuihan se masto sitten lopulta...
![](http://2.bp.blogspot.com/_vitRPpsHb20/TMmYtN7amnI/AAAAAAAAAaQ/8-h4RoB1oUY/s400/28102010(012).jpg)
Kasasimme myös venepukin Jätkäsaaren talvisäilytysalueelle odottamaan viikonloppua ja veneen nostoa - olisihan tämän voinut toki tehdä jo aikaisemminkin syksyllä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti